$200 credit for switching line from another provider
issuesw0
Enthusiast - Level 1

I chatted with an online representative as I have not received the said $200 account credit for switching my two lines into Verizon from another provider. The language on the promo said "$200 credit applied to acct after 2-3 bills,"  so I waited but never got any statement credit. I even confirmed with a chat agent that i will be eligible for the promo. It was only when I reached out after not receiving any statement credit, I was told that it's actually a rebate that I need to claim within 30 days. However, I never got any communication regarding how to get the rebate, no notification, email, text, nothing. Chat agent directed me to the rebate team saying that can help but when I called, they said they can't help because they can't access my account. Given the original language and this entire process that didn't get me anywhere, would like to be able to connect with a service team or representative who can actually help.

Re: $200 credit for switching line from another provider
vzw_customer_support
Customer Service Rep

Thank you for reaching out about your rebate concerns. We're happy to go over this informatoin with you, and explore the accoutn to see how we can get the $200 promo to you. Please, respond to our Private Note in order to continue!

*Haley

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
BCHoffman4
Newbie

Hello,

I am also having this issue - every time I ask a Verizon rep for my promo code for phones that my wife and I purchased on 1/18/2022, no one seems to know. They in-person rep at the Verizon store sold us these phones with a sales pitch that we would receive the $200 rebate so we could pay off the balance of our phones, which is due next week. I feel very misled during this entire process. I was also told that if we purchased the following, we’d get additional discounts - a new 3rd line (which never even worked) we would get an additional $10 off our monthly bill, and 2 hot spots would get us an additional $10 per month. We also just found out that Verizon added insurance on to our accounts as well even though we denied having this added once we initially signed up. Extremely frustrating process all together. Is someone able to help me obtain our rebate promo code for the phones we just purchased? 

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
vzw_customer_support
Customer Service Rep

@BCHoffman4 ,

Making sure you get the right promotions that you qualify for will always be important, so thank you for sharing these details. You had said that you made your purchase at a store, where the store rep had claimed there was a promotion - have you visited the store since then to ask the rep about that offer? I ask because currently the only $200 switch promotion that we have requires you to port a line to Verizon and purchase a phone under a device payment (retail price $699.99 or higher), purchased online only. The promo code for that is 23SWITCHFOR200 . You are given this information through a My Verizon notification only if you qualify for it, as confirmed here: https://www.verizon.com/support/device-rebate-faqs/ . You'll also see in the same link how to redeem the rebate. As you had said you made your purchase at a store, it would be recommended to visit them, and the same rep that assisted you, as they may have a separate promotion from what we offer online.

-Russell

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
BCHoffman4
Newbie

Hi Russell! Thanks for the reply. Yes, I've been back to the store a few times to speak with the sales rep. He kept telling me to log into my verizon account/app and wait for the notification to pop up, which it never did. I will try the promotion code that you have provided. My wife and I joined out own verizon plan (i was an existing verizon customer and she was an AT&T customer). The sales rep told us to our face that we'd be getting a $200 credit to use towards our bill because my wife was switching from AT&T to verizon. 

 

He also mentioned that if we added a 3rd phone number we would get an additional $10 off per month. This did not end up being the case and he removed the line just last week. I asked why we were getting charged an additional $81 for the line still, as it is being shown on our next bill. He said that will be canceled before our next payment. Our next payment is wednesday and the $81 is still showing on the bill. Any chance you have additional information on when the $81 will be eliminated from the next bill?

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
issuesw0
Enthusiast - Level 1

Hi, 

I did not get any private messages 

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
vzw_customer_support
Customer Service Rep

We apologize for this experience you had with us, we always want all information to be correct. We have sent you a Private Message, so we can get more details from you to help answer your question.

-Steven

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
vzw_customer_support
Customer Service Rep

Hello, Valued Customer. You would need to send us a PM. We are unable to send them on our end do to the website or app you are using to message us.:)

*Hannah

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
Kylene666
Newbie

I was told that I would be getting 200 dollar rebates for each phone number that was brought over from AT&T. This was back in July and I still have not received my rebates yet. When will I be getting my rebates? I have tried to look it up and I can’t seem to find anything except for this forum. 

0 Likes
Re: $200 credit for switching line from another provider
Lalilelolu
Newbie

Same here with same timeframe. Reps online have told me no such rebate ever existed.

0 Likes