Skip to main content
Accessibility Resource Center Skip to main content
Get up to $500 when you bring your phone. Plus, get the incredible iPhone 13 Pro on us. Online only. With select 5G Unlimited plans. Ends 12.5. Buy now
end of navigation menu
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
***Announcement: Early next week, we’ll be merging the current Fios and Wireless Communities into the all new Verizon Community! Beginning the evening of Sunday 12/4, both Communities will be placed in read-only mode. You’ll still be able to visit the Communities and browse content, but login will be disabled. On the afternoon of Monday 12/5, all users will be able to log into the new Verizon Community. We expect the new Community to be fully functional the morning of Friday 12/9. Additional details can be found in the Announcements board and under Featured Topics!
Customer Service or lack of
bukoski42
Member

In July I erroneously added a discount from my employer to my Verizon plan.  This 'discount' erased all my current plan discounts (military, etc) and has cause complete and utter frustration and lack of help since then.

I was told by no less than 3 customer service reps (via phone and chat) that the military discount would be re-applied and I would get a back-credit for it, but it takes a billing period to kick it in.  Multiple billing periods later...NOTHING.  So my bill has been higher than normal.  

Then told I have to re-register for the military discount and it will be applied.  Did that, and no.

We call customer service and get put on hold and disconnected, we try to chat and the chats are dropped after waiting to talk to a rep.

AND THEN our account gets hacked and someone gets a couple new iphones through our account and fraud has our account locked up and is unable to resolve ANYTHING.

4+ months of problems and paying more. And the latest, "oh the military discount is reduced now".  Oh now that it's been off our account and noone has done a thing to have it reinstated.

The ONLY helpful person has been and our local authorized retailer and even they are at a loss for the inept lack of service.

I feel pretty confident in saying that if things aren't resolved soon, we're taking all 6 of our lines and multiple devices over to AT&T and see how things are there, cause it isn't happening here.

nearing the end of the rope with Verizon wireless.  

Re: Customer Service or lack of
vzw_customer_support
Customer Support

We're truly sorry to hear about the issues you have been having recently. We would like to clarify a few things. Has the military discount been added back to your account? Have you worked with our fraud team regarding the devices that were ordered?

*Ellisandra

0 Likes
Re: Customer Service or lack of
bukoski42
Member

We received a confirmation that the military discount was re-applied to the account however, I do not have confirmation that we get our 'original' $40 discount and NOT the more recent decreased military discount.

We have spoken with fraud services and our local verizon authorized retailer has been on the phone numerous times for HOURS attempting to get this rectified so we can get a new phone for our son.

No luck there by anyone.

Noone follows through with anything and half the time calls are 'dropped' after being on hold forever.

Extremely disappointing.

America's largest network and smallest customer service.